15 Ekim 2006 Pazar

Yağmur'un doğum manifestosu


 
Merhaba dünya! Yaklaşık 280 gün önce annemin karnında başlayan yolculuğum, bugün itibariyle artık “dışarıda” devam edecek. Hepinizin uzun zamandır beni beklediğini biliyorum ama kendimi dünyaya hazırlamakla meşguldüm ne yapayım:)

Sesleriniz içeriden oldukça boğuk duyuluyordu ama annem ve babam bana sizi ve dünyayı anlattı. Ayrıca sürekli Yağmur, Yağmur diye sesler duyuyordum, sanırım bana sesleniyordunuz. İçeriden ancak tekme atarak ve annemin kaslarını gererek kendimi ifade edebiliyordum, oysa artık bol bol sesimi duyacaksınız. Aydınlık ve bol sesli bir ortamda sizinle ve bu dünyayla tanışma fırsatı bulabileceğim. Beni umutla beklediğiniz için teşekkür ederim. Bundan sonrasında “yol”a yine beraber devam etmek dileğiyle... Inga ınga:)

Yağmur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder